Skip to main content

SEDAM NAJKRACIH SF PRICA


SEDAM NAJKRACIH SF PRICA


Frederik Braun, poznat po superkratkim SF pricama, napisao je 1948. godine vec svima dobro poznatu pricu:


Kuc kuc

Poslednji covek sedeo je sam u sobi. Neko je pokucao na vrata.

Dugo vremena ovo je bila najkraca SF prica i niko nije pokusavao da pise nesto slicno. No, u poslednjih desetak godina, pronela se moda pisanja mini - mini SF prica. Ovde donosim sedam najkracih americkih SF prica.


Ljubavna prica

Momak srece devojku,
Momak gubi devojku,
Momak pravi devojku.

Pisac ove minijature je Dzef Rener, a objavljena je u casopisu F&SF, 1964. godine.


Najkraca SF prica ikad ispricana

Vreme je stalo. Juce.

Prica Rodzera Dilija napisana je 1972. godine.


Znak na kraju univerzuma





Ova obrnuta prica Duena Akersona napisana je 1974. godine.


Kosmicka izvestajna karta

F

Prica Foresta Dz. Akermana napisana je 1973. godine. Samo jedno slovo price nije bas fer, jer se ona bez celog formulara "kosmicke karte" ne moze razumeti.


Atomigedon 2419

Kraj.

Autor price je Forest Akerman, a napisana je 1973. godine.


Da Eva nije zatrudnela

.

Tacka - cela prica Eda Velena, napisana 1974. godine, samo je jedna tacka.


Zasto atentator But nije ubio Linkolna





Prazno, nema nista, jer jeste ga ubio. Prica Eda Velena iz 1974. godine.

Comments

  1. žao mi je što ovo stavljam na internet, ali nemam izbora. Zar nikad nisam vjerovao u ljubavne čarolije ili uroke sve dok nisam sreo tog čarobnjaka kada sam ove godine posjetio prijatelja u ukrajini na poslovnom samitu. Upoznajem čovjeka po imenu dr. ALABA bio je zaista moćan i mogao bi pomoći čarolijama koje bi vratile izgubljene, ljubavnike i čarobni novac, magiju ili magiju za dobar posao ili sreću. Sada sam sretan. Svjedočim jer me muškarac za kojeg sam se htjela udati napustio 5 tjedana prije vjenčanja i život mi se preokrenuo jer je naša veza trajala 3 godine. Zaista sam ga voljela, ali njegova majka je bila protiv nas i nije imala dobro plaćen posao. Kad sam upoznao ovog čarobnjaka, rekao sam mu što se dogodilo i objasnio mu situaciju. U početku sam bio neodlučan i sumnjičav, ali sam samo pokušao. A za dva dana, kad sam se vratila u Njemačku, nazvao me prijatelj (sada muž) i došao k meni i ispričala sam se što je sve dogovoreno s majkom i obitelji i dobila sam novi razgovor za posao kako bih se vjenčala. Nisam vjerovala jer je dr. ALABA samo pitala moje ime i ime moje prijateljice i sve što sam htjela. Pa, sada smo sretno vjenčani i očekujemo svoju malu bebu, a moj muž također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail glasi: sada smo sretno vjenčani i očekujemo svoju malu bebu, a i moj muž ima novi posao i život nam je postao mnogo bolji. Njegov e-mail glasi: sada smo sretno vjenčani i očekujemo svoju malu bebu, a i moj muž ima novi posao i život nam je postao mnogo bolji. Njegov e-mail je: dralaba3000@gmail.com Možete ga kontaktirati i putem WhatsAppa / vibera s ovim brojem +1 (580) 373-2215

    ReplyDelete
  2. zdravo prijatelju moje ime je Shira elijah, ja i moj muž smo u braku već 10 godina i živjeli smo u miru do jednog vjernog dana, došao je kući jako ljut, pokušala sam saznati što se događa onda je povisio ton mene i počni se svađati sa mnom, pokušala sam sve što sam mogla da ga smirim ali on je bio ljut na mene bez razloga, i rekao je da će se razvesti od mene, molila sam ga da mi kaže što se događa, sve što je mogao Reci da je bio umoran od mene da trebam živjeti u njegovoj kući da me više ne želi u svom životu, plakala sam cijelu noć, onda želim u kuću svojih prijatelja da ostanem tamo s njom, i rekla sam joj što se dogodilo i ona upoznaj me s dr. alabom koja je pomogla drugim ženama u istoj situaciji i ispalo je dobro, prije svega nikad ne vjerujem, ali samo sam rekla da trebam probati jer ja stvarno jako volim svog muža, pa sam ga kontaktirao i on mi je rekao što da radim i ja sam to učinio, i poslao je snažnu molitvu koju sam morala izgovoriti u sredini noći dok je bacio ljubavnu čaroliju. Bilo je to čudo 48 sati kasnije, moj jedini muž me nazvao i rekao mi da mu je žao što me želi natrag, bila sam tako sretna jer mi je dr. Alaba pomogao i dala sam sebi obećanje da ću baciti ovo svjedočanstvo širom svijeta kako bi ga drugi mogli vidjeti i kontaktirati, ako trebate pomoć možete ga kontaktirati putem njegove gmail adrese dralaba3000@gmail.com ili ga možete kontaktirati putem WhatsAppa/vibera na ovaj broj +1(425) 477-2744, on je pomoćnik kojeg je Bog poslao da vrati izgubljene ljubavnike i donese vam radost

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Je li rod nužan? - Is Gender Necessary?; 1974 - Ursula LeGuin

Je li rod nužan? S redinom šezdesetih godina ženski se pokret ponovo stao kretati nakon svog pedesetogodišnjeg zastoja. Bilo je to snažno i silovito okupljanje. Osjetila sam ga, ali nisam tada još znala kolika je ta njegova silina. Jednostavno sam mislila da nešto nije u redu sa mnom. Smatrala sam se feministkinjom; nije mi bilo jasno kako možete biti žena koja misli svojom glavom, a ne biti istovremeno i feministkinja. Ali nikada nisam koraknula ni korak dalje s tla što su ga za nas osvojile Emmeline Pankhurst i Virginia Woolf. Tamo negdje oko 1967. počela sam osjećati određenu nelagodu, potrebu da napravim korak dalje, možda, sama od sebe. Počela sam osjećati potrebu da odredim pobliže i da razumijem značenje spolnosti i značenja roda, i to u svom životu i u našem društvu. Mnogo toga bijaše se skupilo u podsvjesnom jednako onom mojem kao i u zajedničkom — onoga što je trebalo iznijeti u svjesno ili će postati destruktivno. Bila je to ona ista potreba, mislim, koja je navela B

Bari Malzberg: FAZA IV

Bari Malzberg:  FAZA IV Faza I 1. VREME: Nešto zapucketa i u maglini oblika spirohete plima energije pohrli s kraja na kraj, duž sedamnaest svetlosnih godina, a zatim se izli u čisti prostor. Čisti prostor predstavljao je novih dve stotine hiljada svetlosnih godina, a energija, koja je sada postala zgusnuta, strujala je kroz njega kao riba kroz vodu; ubrzavala je, ali je unutra bila neobično statična. VREME: Nešto napade energiju, nekakav kosmički poremećaj ili druga inteligencija, nemoguće je pouzdano reći; energija oseti kako je nešto potiskuje. Ustuknu, a zatim se suprotstavi. Negde u jatu Raka napadač i energija uhvatiše se ukoštac, a njihova borba potrajala je petnaest hiljada godina. Konačno, napadač pade poražen, a energija nastavi svoj put. Inteligencija se povukla. Na nekom potpražnom nivou ona poče da razmišlja. Sistem je kružio oko male zvezde iz klase 'B', gotovo patuljastih razmera, na dalekim rubovima Mlečnog Puta. U okviru normalnog ciklusa lokaln

ZAR I TI, SINE BRUTE? (A kiserlét) - Atila Gere

ZAR I TI, SINE BRUTE? (A kiserlét) Bezvoljno je sjedio u omiljenoj fotelji s novinama u ruci koje nije čitao — misli su mu drugdje bludjele. U mladosti je bio astro-naut, jedan od najhrabrijih. Pustolovina za pustolovinom, nepoznati svjetovi, strane civilizacije... A onda su ga umirovili. Postao je tek jedinka, jednoličnost svakodnevice ništa nije remetilo. Od negdašnjih avantura ostala su samo maglovita sjećanja. Prebrirući po njima, pogled mu slučajno odluta na oglase u novinama što ih je držao u ruci. Jedan mu privuče pažnju: DOSAĐUJETE SE? ŽELITE UZBUĐENJA? HOĆETE PUTOVATI U NEPOZNATE PREDJELE? TU JE PRILIKA! TRAŽIM DOBROVOLJCE ZA ZNANSTVENI POKUS. Javiti se XXV rajon 2568. Svakako se moram javiti — pomisli. Gotovo bez razmišljanja izjuri na ulicu, uhvati prvi lebdeći taksi i izdiktira adresu. Glavom su mu prolazile svakojake misle. O kakvu li je pokusu riječ? Konačno je stigao na određeno mjesto. Trošna zgrada pred kojom se našao, ohladi mu oduševljenje